sunnuntai 24. toukokuuta 2015

The First

Moi! Olen Sofia, 17-vuotias tyttö Espoosta ja käyn lukion ensimmäistä luokkaa. Lähden siis vaihtoon Yhdysvaltoihin kesän lopussa, ja täällä blogissa tuun kertomaan mun kuulumisista sieltä. Tein tän blogin pääosin siksi, että perhe, sukulaiset ja kaverit vois helposti lukee mitä mulle kuuluu ja mitä siellä oon puuhaillu. Tietenkin kaikki tuntemattomatkin joita kiinnostaa tietää millainen vaihtovuosi voi olla, on tervetulleita lukemaan! Ton lisäksi teen tätä myös ihan itteäni varten, tykkään tosi paljon kirjottaa ja siinä saa muutenkin vähän purettua omia ajatuksia ja talletettua  muistoja. On myös varmasti sitten monen vuoden päästä ihana lukea tätä ja muistella omaa vaihtovuotta :) En oo ikinä ennen kirjottanu blogia, mutta kyllä mä uskon että tää ihan hyvin tulee onnistumaan! Järjestönä toimii siis Into Education, ja oon ollu kyllä tosi tyytyväinen että valittiin se!

Voisin nyt kertoa itestäni vähän enemmän. Mun perheeseen kuuluu mun lisäksi äiti, isä, 10-vuotias pikkuveli, 13-vuotias pikkusisko ja koira. Me tykätään matkustella ja muutenkin viettää aikaa yhdessä. Mun harrastuksista kaikkein rakkain on laulaminen ja musiikki yleensäkin. Laulan meidän koulun kuorossa ja oon ollu kahessa meidän koulun musikaalissa mukana laulamassa ja näyttelemässä, nautin esiintymisestä tosi paljon. Oon soittanu pienoa nyt noin kaheksan vuotta, ja mulla on myös kitara kotona jota soittelen välillä, mutta sen kaa en oo tunneilla kyllä koskaan käyny. Käyn myös salilla, ja harrastin salibandya 7 vuotta, mutta sen oon lopettanu jo pari vuotta sitten. Oon luonteeltani avoin, iloinen ja menevä :)


Vaihtoon lähtö on ollu mun unelma jo tosi pitkään, ja en vois olla mun perheelle yhtään enempää kiitollisempi siitä, että he antavat mulle mahdollisuuden toteuttaa sen. Ja jos joku miettii, niin olen saanut jo sijoitustiedot! Tarkemmin sanottuna kolme päivää sitten, eli aika tuore juttu vielä. Kerron siitä myöhemmissä postauksissa sitten kunnolla, mutta voin sen verran sanoa, että lähden Michiganin osavaltioon sellaseen vähän pienempään kaupunkiin. Perhe vaikuttaa ihanalta, enkä vois olla onnellisempi! Tuun laittamaan tänne paljon kuvia ja yritän kirjotella aktiivisesti. Tervetuloa mukaan seuraamaan mun vaihtovuotta unelmien luvatussa maassa, Yhdysvalloissa! :)

~ Sofia

2 kommenttia: