perjantai 13. marraskuuta 2015

Sideline Cheer - Once a blackhawk, always a blackhawk!

Alotin täällä tosiaan mulle ihan täysin uuden harrastuksen: Cheerleadingin! Ihan aluks mun oli tarkotus pelata lentopalloa, mutta päädyin jostain syystä cheeriin, enkä vois olla enempää onnellinen! Mulla ei ollu mitään voimistelu/tanssi taustaa, joten koko juttu oli ihan uutta, ja täytyy sanoa, etten ois ikinä uskonu että tykkäisin tällasesta harrastuksesta näin paljon<3 Treenit alko heti tokana päivänä kun tulin Lesliehin, ennen koulun alkua. Toi osottautu tosi hyväks jutuks, koska kun koulut sitten alkoi, tunsin jo tosi monia ihmisiä, eikä koulun alku ollu niin pelottava!

Sideline cheerleading on siis cheeriä, jossa mennään aina varsity-jefujoukkueen kanssa peleihin mukaan kannustamaan. Tosta huolimatta huudot oli tosi pieni osa meijän treenausta, pääasiassa alettiin jo treenaamaan competitive cheeriä varten, joka on talvikaudella. Tehtiin paljon stuntteja, jotka on ehdottomasti mun lempijuttu siellä! Oon flyer, eli nousija, ja rakastan "lentämistä" ! Meijän joukkueessa oli kolme muuta nousijaa mun lisäksi :) Muut roolit on base (pohja) ja back spot (takavarmistaja?). Oon oppinu huikean paljon kaikkea uutta, ja oon paljon venyvämpi! Meillä oli joka päivä treenit neljästä kuuteen, ja perjantaisin peli. Joka tiistai meijän treeneihin tuli kaks voimisteluopettajaa trampoliinien kanssa, ja harjoteltiin voltteja, walk overeita, kärrynpyöriä ja muita. En oo varmaan ikinä treenannu näin usein, ja välillä kun aamulla heräs, lihakset oli niin kipeet ettei melkein päässy sängystä ylös haha!

Cheerin kautta oon saanu myös tosi paljon ihania ystäviä! Kaikki oli tosi mukavia ja auttavaisia heti alusta alkaen, ja tunsin aina itteni porukan jäseneksi yhtä lailla kuin muutkin. Meijän joukkueessa ei ollu kauden aikana yhtään draamaa tai mitään riitoja, joka oli tosi kiva juttu! Kaikki oli kavereita keskenään, ja meijän valmentaja tosi ihana<3 Cheerleading ei siis todellakaan oo vaan mitään pompomien heiluttelua, vaan ihan kunnon urheiluharrastus! En ois ikinä uskonu pystyväni mihinkään tällaseen, ja oon tosi ylpee itestäni että päätin ottaa täysin uuden lajin!







Koko tiimi kasassa!

Meidän stunttiryhmä<3
Seniors: Sapphire, Faith, Juliana, Lindsey, Alexa, me, Lisa, and Katherine<3

Alexa, yksi mun parhaimmista ystävistä<3

Kauden jälkeen oli vielä cheerleading banquet, eli kaikki kokoontu perheineen koululle, syötiin ruokaa, jaettiin parii palkintoa, sekä kaikille todistukset ja varsity-jacket merkit :) Varsity-joukkueen kesken äänestettiin kaksi palkintoa: Most improved, ja Most valuable team member. Noiden lisäksi valkku valitsi vielä yhden joukkueen jäsenen, jonka haluaa palkita hyvästä työstä. Ton palkinnon voitti Alexa, ja Most valuable -palkinnon Lindsey. Most improved -palkinnon voittajaksi joukkue oli äänestäny mut! Olin tosi onnellinen tosta, alotin ihan nollasta, ja nyt osaan kaiken laista!
Ryhmähali!!
Vastaanottamassa palkintoa valmentajalta!          


Viikon alussa meillä oli try outsit Competitive Season -kaudelle, ja pääsin mukaan Varsity-joukkueeseen! Varsityn lisäksi on siis myös Junior Varsity :)  En malta oottaa mitä tää kausi tuo tullessaan, kovaa työtä, paljon stuntteja, kilpailuja ja unohtumattomia muistoja ainakin!

~Sofia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti